Levertijd

De levertijd staat bij elk product vermeld. Wij hebben de meeste producten op voorraad en onze voorraden worden automatisch geactualiseerd. Indien er bij een product staat ‘Op voorraad – Voor 16:00u besteld, morgen in huis’ dan is deze dus daadwerkelijk op voorraad en wordt deze de volgende dag geleverd. Uitzondering hierop is als u besteld op vrijdag na 16:00, zaterdag of zondag. Deze bestellingen worden op de maandag verstuurd.

Indien er staat ‘2/3 werkdagen levertijd’ dan is dit product momenteel niet meer op voorraad, maar is deze al in bestelling bij onze leverancier. In de meeste gevallen wordt uw bestelling dan ook na 2/3 werkdagen geleverd. Mocht het toch langer duren dan nemen wij altijd met u contact op en kijken we naar een oplossing

Bezorging met A7 Logistics / Packs

In de meeste gevallen versturen wij uw bestelling met Pakket Service Groningen en A7 Logistics / Packs. Omdat hier gewerkt wordt met meerdere partijen en dit proces nog niet optimaal is hier even een beschrijving van het afleverproces.

  1. U plaatst een bestelling en u ontvangt van ons een bestelbevestiging per e-mail.
  2. Wij pakken hem hier zelf in of onze collega’s van Pakket service Groningen. Zodra dit klaar is krijgt u een e-mail dat de bestelling is afgerond.
  3. Aan het einde van de middag krijgt u u een e-mail van A7 Logistics (planning@a7logisctics.nl) met de track en trace. Als afzender zult u op de track en trace zien staan Maeseo wat onze overkoepelende bedrijfsnaam is.
  4. In de meeste gevallen wordt uw bestelling de volgende dag (ma/za) afgeleverd. Er zijn natuurlijk uitzonderingen.
  5. Indien er niemand aanwezig was kan de bezorger het bij de buren afleveren, in dat geval krijgt u een briefje in de brievenbus van Packs waarop staat dat het pakket bij uw buren is afgeleverd of dat het pakket weer is meegenomen en dat u een nieuwe bezorgafspraak kunt maken.
    1. Bij de buren afgeleverd: Indien u het kunt afhalen bij uw buren zal op het papiertje de straat en het huisnummer staan. Ook zal dit in de track en trace vermeld worden. Vaak staat er dan ook nog een naam bij.
    2. Nieuwe bezorgafspraak maken: Indien afleveren bij de buren niet mogelijk is zal de bezorger het pakket weer meenemen en krijgt u een papiertje in de brievenbus. Hierop staat informatie hoe u een afspraak kunt maken voor een tweede bezorgpoging. U kunt dit doen door de QR code te scannen waarna u automatisch de website wordt geopend waarmee u een nieuwe afspraak kunt inplannen.

Leveringsvoorwaarden

      • Alle prijzen van de producten in deze webshop zijn inclusief BTW en exclusief verzendkosten.
      • De verzendkosten bestaan uit verzend klaar maken, verpakken en verzenden. Voor Nederland is dit €6,95 (incl. btw) en voor België €9,95  (incl. btw).
      • Retourneren kan binnen 14 werkdagen, na aankoop heeft U het recht om de aankoop te herroepen. Het artikel dient in de originele verpakking te zitten en mag niet gebruikt zijn. Verzendkosten voor het retourneren zijn voor rekening van de koper. Indien het product specifiek voor u besteld is of een kalibratiecertificaat op naam bevat is deze niet te retourneren.
      • Winkelen in de webwinkel is onderhevig aan de algemene voorwaarden.

 

Aangepaste levertijden